vrijdag 7 september 2012

SUPERavond door en met Coldplay

Gisterenavond was het dan zo ver .... COLDPLAY op het Malieveld in Den Haag .... Maanden had ik hier naar uitgekeken .... Na 'BeatStad wat NaarStad' werd had ik er een beetje een hard hoofd in. Maar goed.

We vertrokken zo laat mogelijk. De voorprogramma's konden me gestolen worden en ik wilde niet last krijgen op het moment dat Coldplay zou beginnen. Nou .... Ik heb een SUPER avond gehad en mijn lijf heeft zich SUPER gehouden! Geen pijn en alleen maar kunnen genieten! Stond met kippenvel op het Malieveld! Wat een concert!

Onder andere The Sientist (Het nummer dat we draaiden op de uitvaart van Ma) en 
http://www.youtube.com/watch?v=JI-o25K6B-E werden gespeeld! Zo verschrikkelijk mooi Echt een avond met een GOUDEN rand!

De straf valt me vandaag vreselijk mee, maar ik heb geleerd dat de echte straf 2 dagen na de inspanning echt komt .... Ach .... En als dat morgen gebeurt, dan lig ik met een vreselijk grote glimlach op mijn gezicht op de bank ;)

En verder ....
Verder loop ik met een verschrikkelijk imposante en mooie blauwe, gele en groene arm. 1 Buisje prikken bleek te moeilijk te zijn. Hoop ik de komende 2 weken meer duidelijkheid uit Duitsland te krijgen over mijn Lyme en co infecties verhaal en zit ik weer eens aan de antibiotica. 

M & B 
.... Jullie zijn constant in mijn gedachten en ik stuur miljoenen lichtpuntjes jullie kant op! 

Wordt weer vervolgd ;) 


En dan vergeet ik nog iets ..... Mijn darmen verdragen de Carnitene in drankvorm! Het is echt smerig, maar ik kan het weer innemen ;) Drink nu 4 flesjes per dag .... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten