maandag 31 december 2012

Dag 2012 .... Hallo 2013

31 december 2012 .... Een mooi moment om terug te kijken op 2012 en vooruit te kijken naar 2013. Hopelijk het jaar dat ik al die stomme beesies die mijn lijf bevolken uit ga roeien. Ik ga er in ieder geval vreselijk mijn best voor doen! 

2012 was een jaar waarin het hebben van ME en dan vooral de consequenties van het hebben van ME duidelijk werden. 

Het was medisch gezien ook een druk jaar. Heb veel artsen gezien ....
Het was het jaar waarin ik mijn officiĆ«le diagnose kreeg. Op 13 januari hoorde ik wat ik al verwacht had. Ik heb ME.

Ook het jaar waarin ik door allerlei artsen door de mangel gehaald ben. Al dan niet op eigen initiatief. Zo kwam ik er dit jaar achter dat ik buiten ME, Lyme en allerlei gecombineerde infecties (lees 5 co infecties) heb. Ik er achter kwam dat ik HPU heb en nu bezig ben met de reumatoloog. 

Ik heb wat kilometers afgereden op weg naar en terug van Artsen ..... Om je een beeld te geven: 030 heb ik 2 keer aangedaan, 020 18 keer, 015 6 keer en 070 ook 6 keer. 

En ook het jaar waarin ik het gevecht aan moest met mijn verzekeraar. Die van mening is dat ik 100% kan werken. 

Maar .... ook een jaar vol met gebeurtenissen die ik niet had willen missen. Een jaar vol mooie en minder mooie dingen, maar ze zijn me allemaal dierbaar. Een jaar waarin ik verrast ben door mensen. Mensen die het beste met mij voor hebben en graag rekening met mij willen houden. Een jaar dus waarin ik gemerkt heb dat ik omringd wordt door lieve, bijzondere mensen. Waarin ik ook veel medeschuitjegenoten heb morgen leren kennen. Contact met hen is mij ook dierbaar en maken de dagen een stuk gezelliger. Ik klets op Twitter wat af met ze ;)

Ik ben verhuisd naar een waanzinnig HuisjeInHetBos waar ik heerlijk met mijn lief mag wonen. Mijn lief die als ik 's ochtends wakker wordt nog steeds naast mij ligt. Ondanks mijn ME. 

Kortom: Ik ben gelukkig! 

En 2013 .... 
2013 wordt voor mij het jaar waarin ik zo veel mogelijk beesies in mijn lijf wil en ga killen. 2013 wordt hopelijk ook weer een jaar vol met gebeurtenissen die ik op 31 december 2013 niet had willen missen. Een jaar vol lieve mensen om mij heen. Een jaar waarin ik, samen met mijn lief en deze mensen leuke dingen ga doen. Een jaar ...... 

Ik wens iedereen een FANTASTISCH 2013 toe! 
Dat al jullie wensen uit mogen komen! 

1 opmerking:

  1. Hele fijne jaar wisseling!! en inderdaad ondanks alles zeker nieuwe mensen ontmoet en was het een krachtig jaar voor ME..en volgend jaar nog krachtiger!

    Wens je heel veel sterkte met het vernietigen van de beesjes..

    hugz
    JoJa

    BeantwoordenVerwijderen