maandag 4 september 2017

Winkeltje spelen

Iets met blijven dromen
Maar ook iets met dan ‘gewoon’ maar doen

Al jaren loop ik met het idee dat ik een webwinkel zou willen hebben. Eigenlijk voor de fun, niet om mijn geld mee te verdienen, maar …..

* Als je chronisch ziek bent
* Een inspanningsintoleratie hebt
* Niet meer alles kan overzien
* Vaak pijn hebt in spieren en gewrichten
* Bijna iedere dag migraine en ga zo maar even door.

Dan heb je misschien al genoeg redenen om het niet te doen.

Maar afstompen lijkt mij nog erger. Dan wordt de zure appel echt te zuur om door te bijten.

En dus benaderde ik, toen eindelijk het idee waar onze webwinkel in zou moeten gaan voorzien, een lief dinnetje van mij. Een dinnetje waarvan haar droom was ooit een eigen winkel te hebben. Een dinnetje dat weet dat ik ziek ben. Een dinnetje dat daar met liefde rekening mee houdt. Een gouden dinnetje dus!

Alleen een webwinkel starten; Veel te kwetsbaar!
Samen met een mega enthousiast dinnetje een webwinkel starten; moet MOET kunnen.

En werd er gestart!
Waar mijn geest GO GO GO roept; roept mijn lijf stop STOP S.T.O.P! met een ! ja!
Maar de ideeën stromen, dus kruipt Miek wanneer het kan achter de computer om dingen toe te voegen, weg te halen, uit te rekenen, enz. En protesteert mijn lijf meer en vooral harder. Maar deze wedstrijd ga ik winnen! Samen zullen mijn dinnetje en ik aan de finish staan en proosten op ons kind! 

Het logo is gemaakt; de illustratrice aan het werk. Nu willen we door!

Vandaag gaat het officieel worden en schrijven we onze webwinkel in bij de Kamer van Koophandel.

We gaan knallen! Heel veel plezier hebben en wie weet; wat centjes verdienen.
Binnenkort kunnen jullie niet meer om ons heen. Hoop ik. Wens ik.

Binnenkort gaan we winkeltje spelen, al pakken wij het bloedserieus aan.

Hello WebWinkelWorld …. Here we come!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten