dinsdag 30 april 2013

Koninginnedag .... Zo 2012


Iets met een Koningin die Prinses werd en een Prins die Koning werd

Vandaag 30 april is een bijzondere dag!
Vandaag is onze Koningin met pensioen gegaan en is onze Kroonprins een stapje de carrièreladder opgestapt en Koning geworden.
Vandaag had mijn dag moeten worden. Alles was in huis om de stad onveilig te maken:




Oranje Holland Adidas vest
Oranje “Koninginnedag is zo 2012’ T-shirt
Oranje Kroontjesring
Oranje Ice Watch
Oranje ToverSokken
Oranje New Balance sneakers
Alles was tot in de ….. voorbereid.

Tot vannacht mijn lijf keihard roet in het eten gooide. Een vreselijke slokdarmspasme kreeg ik te verwerken en vandaag ziet mijn dag er iets anders uit: Ik lig in onflatteuze, niet oranje kleding op de bank. TV te kijken.

Eigenlijk ook helemaal prima, want: Het is zoals het is en dat is ok.
Al mijn Oranje attributen gaan gewoon schoon en ongebruikt mijn koffer in. Ze zullen in Afrika in een oogopslag zien waar ik vandaan kom ;) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten