maandag 13 mei 2013

Reizen

Iets met willen reizen.
Ziek of niet.

Dat ik een eigenwijs mens ben, dat weet ik. 
Dat ik het lastig vind om met beperkingen om te gaan ook.
Dat ik precies doe wat ik wil is ook bekend.

En dus boekte ik een jaar geleden een reis. Een hele mooie reis, althans ... dat hoopte ik. Mijn lief wilde graag naar Afrika en dus werd het Afrika. Ieder jaar wil ik met mijn lief op huwelijksreis. Daarom trouwen we niet, want dan mag je maar 1 x op huwelijksreis. 

Dit jaar Namibië, Botswana en Zuid Afrika. 
We zijn nu ruim een week onderweg en redden het prima. Ziek of niet. Ok, je ziet een stuk minder omdat je veel (ik noem ze) keuteldagen in moet plannen, maar je ziet eens wat anders dan het uitzicht vanaf je bank ;) Gisteren hebben we een record gebroken. We gingen pas om 21:00 uur naar bed ;)

Mijn MEbuik laat letterlijk sporen achter langs de weg, maar ik ben er. En doe het. Ik reis samen met mijn lief door Namibië. Een schitterend land waar je kilometers lang geen mens tegenkomt. Gisteren zijn we 4 auto's tegengekomen op een rit van 350 kilometer. Een land waar je na iedere bocht getrakteerd wordt op een ander, adembenemend uitzicht. Waar we in lodges verblijven die zo verschrikkelijk mooi liggen. En waar we heerlijke dagen doorbrengen met een boekje, ons vakantiedagboek en .... als er wifi is, social media. 

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik geluk heb! Geluk dat ik een lief heb die met liefde rekening met mij wil houden. Geluk dat ik business class kan vliegen waardoor ik dit kan doen. Geluk dat ik dit nog kan. Kortom: Ik ben een gelukkig mens! 


4 opmerkingen:

  1. Mooie blog wederom! Geniet waar het kan! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blog Miek, geniet zoveel je kan samen met je geweldige lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet wijffie met grote hoofdletters

    BeantwoordenVerwijderen
  4. =D Ben blij dat jullie het leuk hebben! Stiekem toch wel een beetje jaloers hoor =)
    x

    BeantwoordenVerwijderen