maandag 17 juni 2013

Even balen en weer doorgaan


Iets met willen reizen, maar ook iets met toch even balen

Het is het waard,
Maar toch baal ik er van!

Ik weet dat reizen en het hebben van ME, Lyme, Bartonella en nog 4 van die co infectie-jongens geen goed idee is. Ik weet ook dat ik eigenlijk niet mag klagen. Niet iedereen kan zulke prachtige reizen maken.

Maar vandaag wil ik even een beetje …. Zeuren dan?
Ik baal vandaag gewoon even van het feit dat mijn lijf, waar ik tijdens de vakantie dus roofbouw op gepleegd heb, even helemaal klaar is met mij. Vanaf vorige week een keelontsteking die afgelopen vrijdag overgegaan is in een vreselijke bronchitis. Overdag is het al irritant genoeg dat ik geen zin uit kan spreken zonder in een vreselijke hoestbui terecht te komen, maar ’s nachts is het helemaal een drama! Wat ben ik benauwd zeg bleh! Iedere avond komt daar mijn gezellige ME buik bij, dus je kan je voorstellen dat ik hier niet als een happy camper door het leven lig (ik stap even zo min mogelijk).

Ik denk dat ik gewoon even baal van het feit dat dit voor mi normaal is. Dat iedere inspanning die ik lever een straf oplevert. Dat ik geen lepels genoeg heb om een, in een gezond mens, normaal leven te kunnen leven. Dat mijn lijf niet in staat is om een normale belasting aan te kunnen. Dat mijn lijf ook niet in staat is om van iets kleins op een normale manier te herstellen. Dat …..

Gelukkig zijn het stiekem toch ook leuke drukke tijden.
Vorige week is mijn broertje getrouwd en ik heb er een lieve schone zus bij J Vandaag gaan zij op huwelijksreis en mag ik de komende 2 weken co ouderen over mijn mooie, lieve neefje. Aanstaande zaterdag ben ik jarig. Zo nu en dan leuke avondjes met lieve vriendjes en vriendinnetjes, werken, …..

En, jammer genoeg, drukke minder leuke dingen tijden.
Artsen, uitslagen, advocaatdingen, nog meer artsen, behandelingen, ……

En toch ….
Toch houd ik van mijn leven. Het leven dat mij gegeven is en waar ik alles probeer uit te halen wat er voor mij uit te halen valt.

En dus ….
Ga ik weer door met de was opvouwen. Dat moet ook gebeuren J

2 opmerkingen:

  1. Och...Annemiek toch..
    Shit....bah...ooit komt het goed.
    Wat moeten die bacteriƫn toch in je lijf??
    Je bent te aardig denk ik.
    Xx Dimitra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele dikke knuss voor jou!
    Omdat ik je een topper vind, omdat je alles eruit haalt wat erin zit. En omdat je soms ook even mag schoppen. Omdat dat mag. Punt.

    Dikke dikke kus voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen