donderdag 21 augustus 2014

PillenMoe

Iets over een nieuwe behandeling
Maar ook iets over het nu al zat zijn

Zoals jullie waarschijnlijk weten ben ik 15 juli jl. gestart met een nieuwe behandeling. Een behandeling die bestaat uit het innemen van ongeveer 60 pillen per dag. Een behandeling die hopelijk de beesies die mijn lijf bevolken voor een groot deel uit moet roeien. Een behandeling die minimaal een jaar gaat duren.
Eind september mag ik mijn bloed weer naar Augsburg laten brengen om te testen of de behandeling iets doet.

60 pillen per dag innemen is een hele belasting. Handen vol pillen slik ik 2x per dag door. Mijn lijf voelt MOE … Uitgeput. Mijn geest doet gezellig mee.

Ik merk dat mijn reacties ‘oppervlakkig’ zijn.
Ik merk dat zelfs het schrijven van dit blogje moeite kost. Ik heb moeite met het vinden van de woorden en het gevoel. Alles is me even te veel. 


Mijn enthousiaste ik word op dit moment weggedrukt door de pillen en de effecten daarvan. En daar baal ik van, maar …. Ik weet waar ik het voor doe en dus slik ik handen vol pillen en hoop dat iedereen ‘even’ geduld met me heeft.


1 opmerking:

  1. Ik snap het Annemieke. Laten we er positief van uitgaan dat je dit allemaal niet voor niets doet! Klasse van je doorzettingsvermogen! x

    BeantwoordenVerwijderen