vrijdag 28 november 2014

Mijn vlag is geslagen

Iets met moeten stoppen met behandelen
Maar ook iets met dat eigenlijk absoluut niet willen

Ik heb Stratego op veel verschillende manieren gespeeld de afgelopen jaren ….  Ik ben de grens overgestoken om meer stukken te halen om de vlag van de beesies die mijn lichaam bevolken te slaan. Ik heb handenvol pillen geslikt welke mij duizenden euro’s gekost hebben.

Allemaal met maar één doel: WINNEN!

Alleen …. Mijn lever deed en doet niet mee en werkt tegen. Alsof het een soort van spion is die de maarschalk van de beesies helpt.

Woensdag heb ik mijn bloed weer laten testen …. Vandaag kreeg ik de uitslagen. Waar mijn huisarts vindt dat ik best nog even door mag spelen, roept mijn internist nu STOP! En ik heb beloofd om naar hem te luisteren ….

KUDT!

Dat dit potje Stratego niet te winnen is door mij betekent dat ik een ander spel moet gaan zoeken. Of wie weet komt het vanzelf op mijn pad, dus …. Koppie omhoog en genieten van de dingen waar ik nog steeds volop van kan genieten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten