zondag 8 juli 2012

Beatstad werd Naarstad

Gisteren sta ik op ... Droog ik op en verrek ... Een goede dag! Helemaal in mijn sas ... Beatstad ... here I come!


Op het scootertje naar Den Haag ... Ik wilde er om 17:30 uur zijn. Meebleren met Gers Pardoes. We komen aan en horen alleen BASSSSSSSS. Niet normaal. Maar goed. Halen een patatje, een BaCoTje en zijn klaar voor HET feest. 


Alles ging prima tot een uurtje of 18:30. BAM ... PIJN! Wat is dit nou? Kon echt bijna niet meer op mijn benen staan. Dus op de grond gezeten. Zelfs nog even in een rolstoel van een lieve mevrouw gezeten die mij op de grond zag zitten. Maar vooral ... Niet meer blij :( Pijnstillers happen en door. Anouk zou vanavond voor het laatst (?) live optreden en dus doorbijten. Niet zozeer voor mijzelf, maar voor mijn lief die Anouk helemaal geweldig vindt. 


Wat een K*T avond zeg! Helemaal toen het ook nog eens begon te gieten. Normaal een reden om helemaal in een stuip te liggen en los te gaan. Nu een extra reden om echt naar huis te willen. Dat mijn ME zo onvoorspelbaar kan zijn heb ik nog niet vaak meegemaakt. Misschien te veel prikkels? 


Ach ... Ik was er! Laten we het daar op houden. En heb het zo nu en dan best naar mijn zin gehad. 


Tijdens Beatstad 2013 hoop ik mij beter te voelen. Want ... We geven niet op :D 
Been there ... Done That! 





9 opmerkingen:

  1. KUT zeg! Maar je hebt gebikkeld! Volgend jaar gaat het goed! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan gebeuren .... Jammer was het wel! Volgend jaar gaat het inderdaad goed en ga je mee? Knuffie

      Verwijderen
  2. Overrompeld worden door het onvoorspelbare van ME, dat is heel erg naar, zeker op momenten dat je er wilt zijn en wilt genieten. Big hug.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is naar, dat is vreselijk en dat is ME. Bah. Hopelijk volgend jaar een betere Beatstad voor jou!!! Big Hug XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lief! En ja ... We gaan voor Beatstad 2013!
      Knuffel!

      Verwijderen
  4. Hoe was anouk?
    Je was erbij zo denk ook ook

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anouk was weer erg goed! Zong al haar grote hits.
      Knuffel

      Verwijderen