zondag 2 augustus 2015

Blijven leren

Iets met plannen
Maar ook iets met het belangrijkste zo nu en dan vergeten

Zo nu en dan lig ik na te denken. Niet te vaak en niet te lang, maar zo nu en dan komt er opeens een besef. Dat kan over allerlei zaken gaan, maar dit keer ging het over mijn lief. Specifieker gezegd: Over mijn energie en mijn lief.

Vaak plan ik mijn agenda zo dat de afspraken die ik maak, voor 90% door kunnen gaan. En dus bestaat mijn leven uit: Een beetje werken, artsen bezoeken, leuke dingen doen en boodschapjes doen. Die zaken plan ik. 

Wat ik te weinig plan is goede dagen bewaren om dingen met mijn lief te doen. Dat besefte ik mij deze week. Natuurlijk hebben we dagen samen en gaan we samen op vakantie, maar die ene dag in de week dat hij vrij is. Daar houd ik in mijn agenda geen rekening mee. 

En dus ga ik dat veranderen. Zo ben ik gisteren op de scoot door Beelden aan Zee en over het Lange Voorhout gegaan. Zodat we vandaag gezellig saampjes kunnen brunchen. 

Hij realiseert het zich niet, maar ik wel! Ik ga meer leuke dingen plannen met mijn lief. Daar zullen andere dingen voor moeten wijken, maar dat is dan maar zo!

En zo leer je telkens weer bij …. 

Wij gaan lekker eten! 

1 opmerking:

  1. Klinkt goed!
    En lief dat je aan hem denkt.
    Tijd samen doorbrengen is belangrijk, je weet maar nooit hoe lang je nog
    samen hebt.
    En dat bedoel ik niet negatief, maar ik wil zeggen dat het goed is om zoveel mogelijk samen te genieten.
    Dat geldt voor alle mensen.

    BeantwoordenVerwijderen