woensdag 30 december 2015

Dag 2015 Welkom 2016

Iets met terugblikken
Maar ook iets met vooruitblikken

2015 in aantallen:
Mijn top 3
Op 3 …… Verhuizen > 19 dagdelen
Op 2 …… Het bezoeken van artsen > 67 bezoeken
En op 1 ….. Leuke dingen doen met lieve mensen > 115 afspraakjes!

En als ik dan toch aan het tellen ben; mijn pillen ….. Van dat aantal schrok ik een beetje. Ik heb in 2015 ruim 11.000 pillen in mijn mond laten glijden. 

Maar goed. De conclusie die ik trek is dat 2015 helemaal geslaagd is! Leuke dingen doen staat strak op de 1e plek! 

2015 was ook het jaar dat wij ons geliefde #HuisjeInHetBos moesten verlaten. En dus het jaar dat wij gingen wonen in #VillaAnneBar. In een straat waar een warme liefdevolle deken over ons heen gelegd werd. In een straatje met leuke, lieve mensen. Wennen aan onze nieuwe omgeving werd dus een gezellige ontdekkingstocht waarbij we veel leuke mensen hebben ontmoet. 

Medisch gezien is 2015 geen topjaar voor me geweest. De verhuizing heeft er vreselijk ingehakt en nog steeds ervaar ik een verslechtering van mijn klachten t.o.v. voor de verhuizing. Of die twee zaken verband houden met elkaar; geen idee. Is ook niet echt belangrijk. Het is vervelender dat het zo is. 

2015 is ook het jaar dat mijn lief nog steeds naast mij ligt in bed. We hebben weer een jaar aan onze verkering kunnen rijgen en daar ben ik natuurlijk helemaal gelukkig mee! 

Wat ik voor 2016 wens?
Dat jouw grootste wens uit mag komen! 

En verder:
* Voor de wereld wens ik vrede en verdraagzaamheid. 
* Voor iedereen die ziek is wens ik beterschap.
* Voor iedereen die eenzaam is wens ik gezelligheid.
* Voor iedereen die rond moet komen van heel weinig centjes wens ik het winnen van de loterij. 
* Voor iedereen die ME en / of Lyme heeft wens ik:
Erkenning en Herkenning en behandelingen die ons beter zullen maken en vergoed zullen worden. En ik wens dat het UW van de V en mijn verzekeringsmaatschappij eindelijk eens wakker schrikken en tot de conclusie komt dat zij zich diep moeten schamen. 

Voor mijn lief en mijzelf wens ik ….. 
* Dat we weer een jaar aan onze verkering kunnen rijgen. 
* Weer 115 leuke afspraakjes …. Minimaal. 
* En dat we eindelijk weer eens naar Sharm el Sheikh kunnen. Duiken! 

En voor mijzelf?
* Verbetering (in ieder geval geen verslechtering) van mijn gezondheid. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten