dinsdag 8 mei 2012

Sterretje en Zonnetje

Gwen .... Mijn nichtje, is op 14 november 2009 een sterretje geworden. Gwen heeft, net als mijn vader en moeder een plekje op mijn lijf gekregen. Ik heb ter nagedachtenis aan haar een sterretje op mijn voet laten tatoeĆ«ren. 


Robyn, mijn neefje is nu 6 jaar oud. Vorig jaar tijdens de zomervakantie vroeg ik hem of hij misschien ook een tatoeage op mijn lichaam wilde. Dit omdat hij tot op de dag van vandaag telkens mijn drie tatoeages met mij doorneemt. Oma Willemien, Opa Pieter en mijn overleden zusje Gwen. 


"Dat zou ik heel bijzonder vinden Mieke" Was zijn antwoord. Dus ons geheim werd geboren. Iedereen mocht het weten behalve zijn vader en moeder. 


"En, wat zullen we zetten was mijn vraag"
"Phineas and Ferb" Was zijn antwoord .... Dat was mij iets te fanatiek .... 
"Kijk eens wat ik voor tatoeages ik al heb en bedenk dan eens wat jij zou willen ...."
En toen kwam het ZONNETJE! "Gwen is een sterretje en die is overleden. Dus ben ik een zonnetje. Want ik ben niet overleden." 


En dus togen wij vandaag naar Tattoo Dennis en werd Robyn zijn zonnetje een feit! 




Robyn vond het een beetje spannend, maar is trots op het feit dat hij nu ook een plekje heeft op mijn lijf. VOOR ALTIJD! En ja, ook als ik overleden ben. 


En nu is het klaar volgens Robyn!







6 opmerkingen: