donderdag 18 april 2013

Gevangen


Iets met pijn en straf

Je weet dat het komt, maar nooit precies wanneer.
Je weet dat het komt, maar niet in welke mate.
Ik heb het over ons, MEers grootste vijand: PEM
PEM smijt je van de reservebank af en zorgt er voor dat je echt tot niets meer in staat bent.
PEM mept je bijna letterlijk knock out. Jammer genoeg niet helemaal, want het doorstaan zal je.
PEM zorgt er voor dat je pijn hebt, dat alles je te veel is en dat je het grootste deel van de nacht wakend door mag brengen.
Niet dat wij MEeres ooit lekker slapen, laat staan uitgerust wakker worden, maar PEM zorgt er voor dat de nacht een lange, donkere martelgang wordt tot het weer licht is en je op mag staan.
PEM houd je gevangen. 

PEM SUCKS.

BIGTIME!


3 opmerkingen:

  1. Ja daar wordt je niet vrolijk van. En snachts mag je het allemaal alleen doen. Overdag heb je tenminste nog aanspraak. Daarom baal ik ook als ik snachts wakker lig, je hebt geen aanspraak. Overdag kan je nog is lekker alles eruit gooien dan komt er vanzelf wel reactie zoals nu hahaha. Iig sterkte er mee #KNUS <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar lieverd! Ik worstel er op dit moment ook weer mee.. het houdt nooit op en het komt altijd terug..... xxx ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ik weet wat je mee maakt!Ik zit ook thuis zetelgebonden. Ik vind het fijn om andere mensen te kunnen volgen en zo nog wat contact te houden met de buitenwereld. Je mag me ook altijd volgen op mijn blog http://lymeco.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen