woensdag 7 januari 2015

Aan de handrem trekken

Iets met mij beter voelen
Maar ook iets met meteen te veel willen

Sinds 2 maanden zit ik aan de schildklierpillen. Pillen voorgeschreven door een arts die echt naar mij luisterde en die niet alleen naar mij keek. Een arts die niet, als ik de spreekkamerdeur achter mij dichttrekt denkt:
Ja ja …. Aankomen zonder te snacken.
Ja ja …. Aankomen zonder veel te eten.

En …. VERREK, ik voel mij beter. Heb meer energie. Kan zelfs weer telefoongesprekken voeren zonder helemaal stuk te gaan. En dus doe ik TE veel. Zit gisteren te lang aan de telefoon. Ben te veel aan het regelen voor DE verhuizing.

En dan word ik dus KEIHARD gestraft. Een PEM kan ik prima handelen, maar slokdarmspasme op slokdarmspasme. Slechte nacht op slechte nacht. NIET.

En dus ga ik proberen aan de handrem te trekken. Proberen om terug te schakelen van de tweede naar de eerste versnelling. Vaker in stationair draaien. Ik zal wel moeten al wil ik dit absoluut niet!

Maar goed. Het is tijd om uit te zoeken hoeveel %en ik kan gebruiken van de extra %en die mij gegeven zijn. Lastig als er zo veel speelt. Aan de andere kant ga ik de extra %en die mij gegeven zijn koesteren!



1 opmerking: