woensdag 21 januari 2015

NeuroNietAltijdLogisch

Iets met een Neuroloog
Maar ook iets met een rare verwijzing

Nadat ik bij mijn huisarts zakte voor testjes die iets met neurologische klachten te maken hebben werd ik direct doorverwezen naar een neuroloog.

Dus ik mijn neurologische klachten onder elkaar gezet in mijn ZiekBoekje en op naar #010. De man wilde dat ik een MRI van mijn hoofd liet maken, dus gisteren weer de auto in naar #010 en de tunnel in. Na veel gebonk, gepiep en geschud terwijl ik daar lag met een fijn masker om mijn hoofd mocht ik de tunnel uit en meteen door naar de neuroloog voor de uitslag.

Ik heb geen tumor. Niet dat ik daar op rekende, maar dat is fijn om te horen. Geen afwijkingen te zien. OK. Omdat de neuroloog mijn klachten tot op de bodem uit wil zoeken, is stap 2 een NPO (NeuroPsychologisch Onderzoek).
Die heb ik al gehad dokter
Dan vraag ik die op was zijn antwoord.
Waar heb je die gehad was de volgende vraag.
In #020 was daarop mijn antwoord.
Maar bij wie?
Geen idee. #020 weet ik, maar bij welke instantie????

En dus schreef hij zijn eigen NPO voor. En zette hij op het formulier “Dementie?”.

Nou heb ik veel, maar dementie zit daar niet bij.

Tsja …. Chronisch ziek zijn betekent chronisch onderzoeken laten doen. Op de meest rare dingen. Kennelijk. Geloof ik. 


Ehhhhhhh ….. Waar was ik?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten