dinsdag 24 november 2015

0-Meting RevaliDinges

Iets met je moet ergens beginnen
Maar ook iets met: waar sta ik over 16 weken

Om het verhaal even compleet te maken hier mijn 0-meting. De gegevens zoals die na mijn intake op papier staan.

Mijn wens:
Leren tegen mijn grens te leunen en op het moment dat ik dreig daar overheen te gaan de beslissing kunnen nemen of ik dat doe of niet. Dus ren ik vol tegen de muur aan (PEM) of stop ik op tijd omdat dat het mij niet waard is. 

Samenvatting intake:
Actualiteit fysieke stoornissen: Gemiddeld
Actualiteit psyche-sociale stoornissen: Gemiddeld
Actualiteit ervaren beperkingen (PROM): Zeer ernstige beperking
Beoordeling revalidatieprofiel: Zeer complex

Met de twee cursieve zaken heb ik wat moeite. Dit omdat: 
* Ze de PEM niet meenemen in de vragenlijsten / het fysiotherapeutische onderzoek. 
* Naar aanleiding van de door mij ingevulde vragenlijsten tot de conclusie kwamen (en ook uitspraken) dat er psychisch niet veel mis is met mij, maar het behandelen op dit vlak vast onderdeel is van het traject dat zij bieden. Wel zien ze dat zij mij eerder af moeten remmen dan een schop onder mijn kont moeten geven. Wat helemaal klopt. 

Pijn T0 (intake en dus 0-meting): Ernstig veel pijn
Vermoeidheid T0: Volledig uitgeput
Mobiliteit van geest T0: Helemaal niet onzeker
Voldoening betaald werk T0: Matig veel voldoening
Voldoening niet-betaalde activiteiten T0: Nauwelijks voldoening
Algemeen functioneren T0: Weinig tevreden
Verzuimstatus T0: 95%

Behandelplan:
(8 weken behandelen <T0 t/m T8> en dan weer 8 weken behandelen <T8 t/m T16>):
Arbeid & Gezondheid (4,5 uur)
Cognitieve module (7 uur)
Fysieke module (9 uur)
Graded Activity (32 uur)
Neuroplasticiteit (8 uur)
Persoonlijkheidsprofiel (2 uur)
Phoda module (3 uur)
Primaire copine (10 uur)
Seminar Levenskunst (20 uur)
T16 Evaluatie (3 uur)
T8 Evaluatie (3 uur)
Tranformatieve Dynamiek (7,5 uur)
Voice Dialogue module (2 uur)
Voorrangsevaluaties (6 uur)

De behandelingen duren gemiddeld 1 uur per sessie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten