vrijdag 27 november 2015

RevaliDinges week 1

Iets met RevaliDingesen
Maar ook iets met BlaDieBlaDieBla

Week 1 zit er voor mij op. Volgens de planning niet, maar NEE-zeggen heb ik wel onder de knie, dus donderdag heb ik uit mijn agenda geknikkerd. Helemaal omdat ik vandaag mijn echte VO2 max graag door een cardioloog laat bepalen en niet naar aanleiding van 7 minuten fietsen zonder enige meting behalve mijn hartslag. En als je dan bètablokkers slikt …. Wat meet je dan?

Maar goed. 
Dinsdag en woensdag heb ik in 4 uur tijd veel bladiebladiebla over mij  heen gekregen. Wat moet ik er van zeggen ….. Ik ben zelf al heel erg goed in bladiebladiebla en had tijdens de sessie één MedeRevalidatieDingesMevrouw al aan het huilen gekregen. Niet omdat ik iets gemeens zei, maar kennelijk omdat ik iets raaks zei. 

Ik ken mijzelf redelijk goed en accepteer mijn sterke en zwakke kanten al voor het grootste deel, dus voor mij kwamen tijdens deze sessies geen echt rare of nieuwe dingen naar boven. Dit gold trouwens niet voor mijn mede RevaliDingesGenotjes. Voor hen ging er een wereld open geloof ik. In ieder geval. Er was veel aha en wauw om mij heen. 

Vanmorgen werd mijn inspanningstest afgebeld, dus heb ik deze dag voor mijzelf. 

Hoe mijn reactie qua lijf was op 2 dagen RevaliDingesen?
Mijn hoofd zat na de 2e dag vol cement. Ik denk dat dat de beste omschrijving is. Dat is er nu gelukkig weer uitgelopen. En mijn lijf is verzuurd, terwijl ik geen lichamelijke sessies gehad heb. 


Maandag mag ik nog een keertje aantreden en dan pas weer op 23 december. Omdat ik gesmokkeld heb met aangeven hoe lang wij naar Praag gaan. Iets met grenzen aangeven :) 

1 opmerking:

  1. Herkenbaar, voor mij ging er ook geen wereld over.
    Niet veel nieuws in ieder geval.
    Bij de anderen allemaal wel.
    Uiteindelijk bleek dat ik veel zieker was dan voordat ik aan de revalidatie begon wist.
    Ik ben er dus ook veel slechter uit gekomen helaas.

    Veel sterkte, liefs

    BeantwoordenVerwijderen