vrijdag 20 april 2012

Live event

Ze zeggen dat verhuizen een live event is. Ben ik daarom steeds zo onrustig en vroeg wakker? 


Gisteren zat ik om 8:00 uur beneden en vandaag om 7:30. Voor gezonde mensen een normale tijd, voor mij tijden die ik echt niet meer ken ;-) Voor iemand waarvoor 10:00 uur vroeg wakker zijn is, weet ik niet wat me overkomt.


Op dit moment is 99,99% ingepakt. Totaal zijn er nu 230 dozen ingepakt en we we hebben te weinig dozen. 


Over 1 uur staan de verhuizers voor de deur en worden de grote spullen verhuisd naar ons HuisjeInHetBos. Ook ons bed, dus vanavond slapen we daar al .... Niet vergeten een fles bubbels in te pakken zodat we vanavond kunnen proosten op ons nieuwe huis. 


Er wordt gezegd dat je je nieuwe huis moet inwijden. Niet met bubbels, maar op een andere manier. Dat gaat vanavond zeker niet gebeuren. Whahahahahahaha


Morgen staan er 13 lieve vriendjes en vriendinnetjes klaar om ons te helpen. Dan gaan alle dozen over en wordt het uitpakken en klusjes doen. Mijn doel is dat morgen 80% van de dozen uitgepakt zijn. Benieuwd of we dat gaan halen :D 


Zondag ga ik genieten van de naweeën van de verhuizing en van .....


We hebben er zin in!


De volgende keer vertel ik wel weer over mijn medische avonturen. Was gisteren bij de Polikliniek Ouderen en voelde me behoorlijk jong. Ook wel weer eens leuk ;)

7 opmerkingen:

  1. Whahaha veel plezier in je huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat inwijden, daar is toch nooit een limiet voor gesteld?! LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Arme Bar... ;) Die heeft zo hard zijn best gedaan op met de hoop op een goede inwijding. =P
    GENIET van jullie huis! Jullie kunnen wel twee konijntjes kwijt zo te zien, in dat mooie tuin(tje). Die werken heel rustgevend wist je dat?! Hebben? :P
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahahahahaha. Hij kan het toch ook zelf inwijden? *LOL* En 2 konijntjes klinkt gezellig, maar met 2 katten is dat niet zo handig :) En ik ga geen kooien schoonmaken. Daar ben ik echt te lui voor ;)
      Knuffel schat!

      Verwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen