maandag 16 april 2012

Verhuizen .....

Aanstaande vrijdag gaan wij verhuizen .... 
Om je een idee te geven:
* We wonen in een veel te groot huis voor twee. 
* Hebben veel te veel spullen voor twee. 


Een van ons (mijn lief) werkt zes dagen in de week en klust echt iedere minuut in ons HuisjeInHetBos om er een waar paradijsje van te maken. Voor zichzelf, maar zeker ook voor mij. 


De ander (ik dus) heeft ME en kan niets weggooien. 
De afgelopen drie jaar zijn hier drie erfenissen naar binnen geschoven en sentitrutje kan geen afscheid nemen van dingen. 


Dus hebben we 230 dozen, waarvan er nu nog ongeveer 100 in te pakken zijn. En ik kan je vertellen. Die gaan ook vol. 


Het schema deze week is moordend. 
Vandaag INPAKKEN. Gelukkig komt M vanavond helpen.
Dinsdag INPAKKEN. Om 10:00 uur komt de elektriciën. Gelukkig komt E 's middags helpen.
Woensdag INPAKKEN. Gelukkig is mijn lief dan vrij, maar die moet nog van alles doen behalve inpakken.
Donderdag INPAKKEN. Maar eerst een neuropsychologisch onderzoek in 020. Gelukkig komt M 's avonds weer helpen.
Vrijdag staan om 11:00 uur de verhuizers hier om de grote dingen te verhuizen. 
Zaterdag hebben we 10 lieve vriendjes en vriendinnetjes die de dozen over gaan brengen en helpen uitpakken. 
Zondag ..... Zondag is een RUSTDAG! 


En dan begint ons nieuwe leven in ons HuisjeInHetBos. 


Maandag heb ik weer ME. Daar heb ik nu echt de tijd en de energie niet voor ;-)
Zou het zo werken?

7 opmerkingen:

  1. En dan begint de leuke tijd genieten en inwijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik neem mijn petje voor je af hoor! En je weet het; ik ben zooooo
    jaloers op je mooie huisje in het bos! :-p
    Heel veel sterkte met de laatste klussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou willen dat je ME in je (oudehuis) achter kon laten, en alles voor 100%zou kunnen doen. Maar ga in elk geval 100% genieten!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou echt de grap van de eeuw zijn! Stelje toch eens voor ...
      Thanks lieverd!

      Verwijderen
  4. Hahaha, ik denk niet dat het zo werkt ... de ME zal je de hele week meenemen, maar ik kan me voorstellen dat je even flink over je grenzen zal gaan deze week. Wil je ook veel sterkte wensen en denk alleen maar aan je 'huisje in het bos', dat geeft je extra Kracht misschien. Liefs xxx Mar

    BeantwoordenVerwijderen