dinsdag 24 april 2012

Wonen in het Paradijs


En dan opeens woon je in het paradijs! In ons HuisjeInHetBos!


Dit weekend zijn we verhuisd. Vandaag pluk ik daar meer dan de zure vruchten van. Mijn lijf schreeuwt om rust. Zo hard dat ik het niet meer kan negeren en dus geen dozen meer uitpakken of andere klusjes meer voor mij. Het is even zo. 


Vrijdag de verhuizers. Niet echt professionele gasten, maar ach .... ze waren goedkoop!


Zaterdag stonden onze vrienden klaar. Met vereende krachten werden alle dozen en andere zooi ons HuisjeInHetBos ingesleept en werden er klusjes gedaan. Echt zo gaaf om te zien! 


Na het eten ging lief op weg om de laatste 2 bewoners van het HuisjeInHetBos op te halen. Spook en Bink. Bink ontsnapte uit zijn kooi. BUITEN! Paniek dus. Bij zijn baasjes, maar vooral bij hemzelf. Lief en M het bos door op zoek naar #terrorkitten en ik aan de tafel buiten zitten om te kijken of hij op mijn stem af zou komen. Uiteindelijk zelf ook een rondje gelopen en toen liet hij zich wel horen. Zo'n vreselijk zielig mieuwtje. Hij lag onder een grote struik die overwoekerd is met klimop. Kon er niet echt onder, dus ik op mijn buik er onder gekropen. #terrorkitten zat op 30 cm. afstand zich uitgebreid te wassen. Kwam niet af op mijn lieve woordjes en dus me vol in de struik gegooid en met een spartelende kitten in mijn armen mijzelf terug moeten vechten. 


Missie geslaagd! Pfffft. Lag helemaal open, maar we zijn weer compleet!


En dan woon je hier! In het paradijs! 


Koolmeesjes in ons voederbakje aan het raam. Koos (de huisfazant) voor de deur. Hazen en konijnen die rondjes rennen. Het is echt bijzonder om hier te mogen wonen. En zo voelt het echt!


En dan nog de tientallen kaarten die we gekregen hebben. Iedereen leeft zo mee! 


Nou ja, wij zijn verliefd op ons HuisjeInHetBos en we hopen hier nog heel wat jaartjes te mogen blijven! 


Ik ga weer even op de bank zitten en naar buiten kijken 
;-D


1 Puntje van ellende .... Zit aan AB kuur 11 van dit jaar ..... ME = Geen weerstand = Ontstekingen!







6 opmerkingen:

  1. Jeee wat ziet het er mooi uit zeg! En wat klinkt dat daar leuk. Bink ook weer terug gelukkig!
    Ik ben echt benieuwd!
    Nu het adres nog even mailen please? =D

    Goed dat jullie het nu al leuk hebben! Veel plezier, we komen kijken zodra we terug zijn?!

    Xxx Robine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het adres gemaild schat! En ja ... NATUURLIJK komen jullie langs als jullie terug zijn .... Ik kan niet wachten om je weer te kunnen kniffelen ;-)
    Geniet schat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf kom gauw een x kijken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker weten! We gaan snel afspreken dat jij, Linn en John gezellig komen eten!

      Verwijderen
  4. En het is prachtig!
    Heeel veeel woonplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen