maandag 17 september 2012

Iets met veel bomen en een bos


13 augustus heb ik een blogje geschreven met als titel "Door de bomen het bos niet meer zien". Dit blogje ging over het testen van mijn bloed wat ik in Duitsland heb laten doen. 

8 Buizen bloed en 2 koeriers verder ben ik bij het 1e laboratorium positief getest op Lyme (Borrelia) en 3 andere co infecties. En werd ik borderline getest op nog zo'n co infectie dinges.

Omdat bijna alle medeschuitjegenoten die zich hier hebben laten testen bij dit laboratorium positief bevonden werden op chronische Lyme, heb ik een second opinion laten doen in een ander laboratorium in Duitsland. 

Deze uitslagen ontving ik afgelopen zaterdag. 4 Buizen bloed en 1 koerier verder ben ik bij dit laboratorium negatief getest op Lyme (Borrelia), maar positief gestest op 4 co infecties. De 3 waarop ik in het andere laboratorium ook positief getest ben en nog 1 die ik hier speciaal aan heb gevraagd. 

Verder klopt er zo te zien weinig van mijn bloed, maar dat wist ik al ;) Ik ben natuurlijk een bijzonder exemplaar. 

En nu?
Nu gaan we op zoek naar de beste behandeling .... Nederland? BelgiĆ«? Duitsland? Geen idee waar ik terecht zou moeten. 

Dus eigenlijk zie ik door de bomen het bos nog steeds niet .....

Wordt dus weeeeeeer vervolgd ;) 

2 opmerkingen: