donderdag 13 september 2012

Vlinderkindje .....


13 september zal nooit meer ‘gewoon’ 13 september zijn.
13 september heb ik de grote eer gehad om een verschrikkelijk mooi en puntgaaf vlinderkindje te mogen ontmoeten.
13 september hebben de lieve ouders mij dit geschenk gegeven.
13 september werd dit vlinderkindje na 23 weken en 2 dagen zwangerschap geboren.
13 september is een dag die ik nooit zal vergeten.
13 september is een dag waarop ik wederom besef hoe vreselijk bijzonder en kwetsbaar het leven is.
13 september is dus een vreselijk verdrietige dag, maar toch een ook een dag met een gouden randje.

Donderdag 13 september 2012 is Tygo Sebastiaan geboren en ook overleden.

Lieve Tygo,
Het is verschrikkelijk dat jij niet langer bij jou mama en papa kon blijven. Ik hoop dat je veel plezier gaat maken met de andere vlinderkindjes die je vast opgewacht hebben. En als je een keer tijd hebt, kom dan even langs in mijn tuin. Ik heb een mooie vlinderstruik waar je met je vriendjes en vriendinnetjes kan komen spelen.
Dikke vette knuffel

M & B,
Ik heb vreselijk veel respect voor jullie! Jullie zijn de hele bijzondere, mooie ouders van dit schitterende vlinderkindje. 
Hou van jullie! 

12 opmerkingen:

  1. Slik wat heb je dat mooi geschreven. Wat ben je ook een kanjer meis

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lieverd! Jij weet als geen ander dat ieder kindje zijn of haar er mag zijn en herinnert mag blijven! Dikke vette knuffel!

      Verwijderen
  2. Prachtig beschreven! Wij hebben deze dag ook als een hele bijzondere dag ervaren. Bedankt voor het maken van de foto's. We zijn reuze benieuwd!
    Opa OJ en oma OA van Tygo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieverds! Ik wordt even helemaal stil van jullie lieve reactie! Ik heb het met liefde gedaan en vond het echt een EER om op deze bijzondere dag bij jullie te mogen zijn! Dikke vette knuffel en heel veel sterkte de komende tijd!

      Verwijderen
  3. Wat prachtig én lief. En wat ontzettend mooi dat jij dit vlinderkindje hebt mogen ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen