woensdag 11 juni 2014

Basisplaats

Afgelopen zaterdag lag ik niet reserve!
Afgelopen zaterdag stond ik in de basis!

Afgelopen zaterdag was de eerste speeldag van HET Pinkstertoernooi!
Afgelopen zaterdag deed ik mee!
Afgelopen zaterdag heb ik in de basis gestaan!
Afgelopen zaterdag was ik even niet ziek!
Afgelopen zaterdag heb ik genoten voor 10!
Afgelopen zaterdag heb ik zo vreselijk veel plezier gehad!
Afgelopen zaterdag was ik omringd door lieve mensen!
Afgelopen zaterdag was gewoon …. FANTASTISCH!


Ik heb voor 0,10 gespeeld en voor 10 plezier gehad!

Ik lig weer reserve, maar moet zeggen: Het is het waard geweest!
Wat een SUPERweekend heb ik gehad!

Mag ook wel eens gezegd worden.

Dat ik zaterdagavond (en de dagen daarna) geveld werd door vreselijke pijnen, dat nam ik met een grote glimlach op mijn gezicht op de koop toe! Pijn hoort er zo nu en dan nou eenmaal bij :D 

Een basisplaats kost wat, maar dan heb je ook wat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten