dinsdag 3 februari 2015

Hyperviscositeit

Iets met Hyperviscositeit
Maar ook iets met …..

Als je Hyperviscositeit hebt, geven ze je een Hemodilutie.
Vertaling:
Als je te dik bloed hebt, geven ze je een aderlating.

Wat ze doen is dat ze 400 ml bloed van je afnemen, dit weggooien (weet je hoe lang ik daar op gespaard heb!) en dan aan een infuus met Albumine en vocht leggen. Uiteraard blies halverwege het inlopen van het infuus mijn rechtervat op en konden we na het infuus er uitgetrokken te hebben en een nieuwe naald in de linkerarm gepropt te hebben door.


€ 415,50 armer kon ik weer naar huis.

Het consult bij mijn doc die zo goed luistert ging ok, maar viel toch even tegen. Hij vindt niet behandelen geen optie omdat ik slechter en slechter wordt.
Hij vindt de slokdarmspasmes die mij minimaal één keer per week teisteren NIET ok.
Hij vindt dus dat zodra mijn leverwaardes acceptabel zijn dat ik weer behandeld moet gaan worden.
Antibiotica via infusen + oraal bijslikken.
SLIK
Hij snapt dat ik hier helemaal geen zin in heb en op mijn ‘Wat moet, dat moet.’ barste hij in lachen uit. Hij vindt het leuk dat ik zo’n pittig wijffie ben.

Dat was meteen ook mijn compliment voor de dag. Verder is hij absoluut niet tevreden over hoe mijn lichaam het doet op het moment. Het feit dat ik weer eens vol zit met ontstekingen maakt hem niet vrolijk.

En mij ook niet, maar ….. Binkie ligt nu mijn hand te likken en Sammie zit strak tegen mijn been aan, dus het leven is ok!

We gaan gewoon weer een gevecht aan.
No problemo!
Kom maar op!
*Driftig op zoek gaat naar de spelregels*




3 opmerkingen:

  1. Stoer en dapper! Dikke kus voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heftig zeg... Heel veel sterkte topper! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel naar voor je meid.
    Wat lijkt me dat erg die slokdarm spasmes.

    Gezellig dat je huisdiertjes hebt.

    Veel sterkte en positiviteit voor de toekomst.

    x

    BeantwoordenVerwijderen