zaterdag 20 februari 2016

RevaliDinges week 10

Mijn LevensAutootje werd weer aangetrapt en op naar RevaliDinges. Dag 1 bestond uit een uurtje bladiebladiebla en een uur indoor. 

Leuk hoe ik bladiebladiebla ervaar als een uurTJE en indoor als een UUR. 

Ik stap de sportzaal in en .... "Doe jij maar wat jij aankan vandaag." "Doe jij maar wat je wilt."
En dat van de meest fanatieke fysio. Hoe, wat, waar, eeehhhhh, waarom?
"We hebben een melding gekregen van de RevaliDingesArts over jou."
No more pressure! 

De volgende dag begon met een module over het UW van de V. Daar heb ik niets mee te schaften. Daarna evaluatie en fysiotherapeutische technieken. Omdat ik vandaag graag aan de outdoor mee wilde doen heb ik tijdes de fysiotherapeutische technieken lekker zitten kletsen. 

En toen de outdoor. De 3e keer dat ook ik buiten ging sporten sinds ik begonnen ben. En, omdat ik na dit uurtje anderhalve week RevaliDingesLoos ben, had ik er zin in. Ik had er zin in om even 'gewoon' te zijn. Om even lekker mee te doen, mij realiserend dat ik mijzelf op zou blazen. Ik kan je vertellen dat het heerlijk was en dat ik mijzelf inderdaad helemaal opgeblazen heb. 

PIJN!
PEM!
Maar het was zoooooo lekker! 

Nu een weekje niets, nou ja ..... Spullen in orde maken voor DE keuring. 
Wordt dus weer vervolgd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten