vrijdag 8 april 2016

RevaliDinges week 16 en dus de LAATSTE week!

Eindelijk was DE week waar ik zo naar uitgekeken heb aangebroken. 
Eindelijk was ik BIJNA klaar!
Klaar met RevaliDinges waar ik ook echt wel KLAAR mee was.

De maandagmiddag heb ik besteed aan het invullen van 1.000 vragenlijsten. 

Op maandagavond kwam ik tot de conclusie dat, waar het hoofdkantoor Venlo het alsmaar te druk had om mijn gemiste sessies opnieuw te plannen, deze allemaal op de maandag stonden. Niet verschenen dus. 

Dinsdag heb ik mijn LevensWegAutootje aangetrapt en wat aangerommeld en woensdag was dan eindelijk mijn eindgesprek. 

Daar zat een meneer uit Venlo bij. Fijn, want ik heb wel wat kritische punten voor Venlo! 

Mijn therapietrouw staat op ROOD. En dat vind ik niet terecht, want:
Ik wilde graag begin januari starten met dit traject omdat ik naar Praag ging in december. Dit kon niet. In verband met de verzekering of zo. Prima, maar dan mis ik een week RevaliDinges. 

In februari stond ik ingepland voor 2 1/2 dag Huy. Precies in de week dat Bar op wintersport was. Dit gaat een beetje lastig met een hond, dus die heb ik op tijd afgemeld. 
Mijn client verantwoordelijke heeft (in mijn bijzijn) 3x gemaild naar Venlo dat deze sessie opnieuw ingepland moest worden. 
Natuurlijk is dit niet gedaan.

En dan afgelopen maandag. Ik hoef nooit te RevaliDingessen op maandag en bekijk dus al 15 weken lang op maandagavond hoe mijn week er uit zal zien en of er dingen gewijzigd zijn. Als je zo’n mooie portal gebouwd heb, je hebt mijn mail en telefoonnummer …. Is een melding sturen dan onmogelijk?

Verder kwam het woord BEWEGINGSANGST weer naar voren. 
Ik heb GEEIST dat dit uit mijn dossier gehaald zou worden omdat het simpelweg ONZIN is. Ik heb helemaal geen bewegingsangst en heb geen zin om zo neergezet te worden. Ik snap dat het voor de sessies een leuk haakje is, maar het is niet waar en moet dus uit mijn dossier. 

Natuurlijk is dit er NIET uitgehaald en dus staat er nu in het verslag van mijn keuring door de verzekeringsarts dat ik bewegingsangst heb.

Ik heb vandaag per mail geëist dat ze deze 2 dingen aanpassen en mij hiervan een document toesturen. 

Maar goed. Ik ben KLAAR!

Heb ik iets aan de RevaliDinges gehad? Ja natuurlijk. Anders had ik nooit de 16 weken volgemaakt al zit het niet in mijn aard om op te geven. 

Vooral de laatste 8 weken, na mijn gesprek met de RevaliDingesArts, hebben voor mij wel dingen in gang gezet. Ik vond het zwaar, omdat ik mijn ziek zijn en mijn beperkingen soort van gedwongen onder ogen moest gaan zien, maar …. Het idee is dat je er dan beter mee kan gaan dealen. 

Vooral mijn sessies met mijn ME god fysio A. waren een openbaring. Iemand die ervaring heeft met ME en daar dus ook naar handelt. Die mij never en nooit over mijn grenzen liet gaan en mij hielp deze aan te leren voelen waren waanzinnig. Ik voel mijn grenzen nog niet aan, maar goed. Dat kan natuurlijk heel goed aan mij liggen ;) 

In mijn eindverslag staat jammer genoeg het volgende:
Gezien bovenstaande bevindingen is er sprake van een niet succesvol revalidatietraject. 
Ik ben het daar wel mee eens en heb dat ook aangegeven. Conform de eisen van dit RevaliDingesCentrum, heb ik of hebben ze gefaald, maar voor mij heb ik dingen geleerd die vast en zeker nuttig zijn. 

Ik heb het gedaan! 
16 weken RevaliDinges!
Nu ga ik herstellen van deze periode!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten