maandag 5 november 2012

Een Lijf Vol Infecties

ME of geen ME of ME met allerlei co infecties of co infecties doordat ik ME heb? 

Een lijf vol zooi dus. Dat is wat ik heb. Nu begrijp ik ook die ruim 30 kilo erbij in 1 jaar. Al die infecties moeten ook ruimte hebben om te groeien, te bloeien en weelderig te tieren. 

Even terug .... Zoals jullie weten heb ik bij 2 laboratoria in Duitsland mijn bloed laten testen op Lyme en co infecties. Vandaag ben ik bij een kliniek geweest waar ze zeggen te weten wat dit betekent en wat hier eventueel aan te doen is. 

Het rijtje infecties die ik heb vond zelfs de doc indrukwekkend. Niet dat ik hier blij mee moet zijn, maar ach ...

Ik ben in het bezit van:
* Lyme
* Chlamydia Pneumoniae
* Mycroplasma Pneumoniae
* Coxsackie
* Anaplasma Phagocytophilum
* Bartonella
* Mijn leucocytes zijn iets te hoog, mijn natural killer cells aan de lage kant en dan is het nog mis met de MCV en MCHC (geen idee wat dat zijn).
En dan denkt de doc dat ik ook nog Babesia (nog een co infectie) heb.

De ontstekingen in mijn liezen komen volgens deze doc door de Bartonella (de kattenkrabziekte) en niet door Hydradenitis. 

Vandaag hebben ze bloed geprikt om aanvullend onderzoek te doen. Zo gaan ze onder andere eens goed naar mijn schildklier laten kijken en testen op die Babesia. 

De arts vroeg hele concrete vragen en linkte allerlei klachten aan verschillende co infecties. Ik kreeg er wel een goed gevoel bij dus. 

Conclusie: Ik ben dus een lijf vol met klerezooi waar ik graag vanaf zou willen. 

Over 4 weken wordt dit verhaal weer vervolgd. Dan wordt een behandeling voorgesteld en wordt het voor mij kijken of ik hier vertrouwen in heb en of ik naar aanleiding van een eventueel slagins-% hier het geld voor over ga hebben. Uiteraard moet je alles zelf betalen. Waarom ben je anders verzekerd?

Ik wil toch af van al die vervelende beesies die in mijn lijf gekropen zijn op het moment dat mijn lijf de kracht niet had hiertegen te vechten ....




6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Inderdaad ..... Het liedje van Kinderen voor Kinderen veranderen we in:
      'Zonder beesies in je lijf voel je je beter'

      Verwijderen
  2. Zo'n lijf vol beestjes heeft het wel heel zwaar te verduren. Ik hoop voor je dat er een goede behandeling komt, die je een heel eind op het pad der genezing brengt.
    Dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lieverd! Dat hoop ik ook ... en ik hoop dat het te betalen is ;S

      Verwijderen
  3. Ik ben zo onwijs benieuwd welke cocktail ze jou voor gaan schotelen die jou van deze monsters af gaat helpen!

    *Duim, duim, duim, duim, duim!*

    Dikke kus voor deze kanjer! 2013 word jouw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lieverd! Ook ik ben erg benieuwd! Je gaat het horen / lezen / ....
      Knuffie

      Verwijderen