maandag 26 november 2012

Wennen aan warme handen

Wennen aan warme handen?
Voor mij wel ;)

Laat ik beginnen bij het begin ..... 
Een poos geleden heeft mijn Super Cardioloog Dokter V een meting gedaan naar de doorstroming van mijn hersenen als ik lig en ten opzichte van als ik zit. De uitslag van dit onderzoek was 30% minder.
Das niet best.

Begin oktober heeft Dokter V. dit onderzoek weer gedaan, maar dan met behulp van de kanteltafeltest (zie afbeelding)

Ongeveer dezelfde meting werd gedaan naar de doorstroming van mijn hersenen als ik lig en ten opzichte van als ik sta. De uitslag van dit onderzoek was 65%. 
Das ook niet best, maar niet verrassend.

En dus begin ik aan de Clonidine. En warempel .... Ik heb warme handen! En dat is me toch een raar gevoel. Ik ben mij constant bewust van mijn warme handen. Dus het middel doet iets. Iets goeds. 

Na de test in Amerika waar 6 hele mensen aan meegedaan hebben, ben ik nu de 2e die tegen Dokter V. zegt dat ze warme handen krijgt van dit medicijn. En dat is wel best :)

Over 3 weken mag ik de dosering ophogen. Misschien dat ik dan meer warme lichaamsdelen krijg die nu nog vaak koud zijn? 

Succesverhalen .... Ik houd er van! 

4 opmerkingen: