maandag 19 november 2012

Vanaf vandaag

Vandaag ben ik begonnen met het medicijn Clonidine ...
Vanaf vandaag mag ik 2 weken niet deelnemen aan het verkeer ...
Vanaf vandaag is de werking van alcohol versterkt ...

Vandaag ben ik gebeld door dokter V. Hij heeft anderhalve week geleden metingen gedaan naar mijn doorstroming van mijn bloed. 
Dit had hij al gedaan om het verschil tussen liggend en zittend in de hals te meten > normaal een verlies van 5, max 10%. Bij mij 30%. 
Nu was hij benieuwd naar het verschil tussen liggend en staand. Dus moest ik mijzelf nuchter in Amsterdam melden en werd, na het drinken van een sportdrankje, aan de kanteltafel vastgegespt. Eerst 15 minuten liggen en meten en dan omhoog gezet worden naar 70% (Nou, dan ben je toch wel blij dat je vastgegespt hangt) en meten kreeg ik een heerlijk kopje koffie met warme melk van de assistente en mocht ik naar huis.

De verrassende (?) conclusie: mijn doorstroming neemt te veel af bij het gaan staan. De regeling van de bloedstroom is absoluut niet ok. 

Waar ik mij over blijf verbazen is hoe slecht dat lijf van mij werkt. Vitamines worden niet of nauwelijks opgenomen. Ik zit vol met infecties. Mijn doorbloeding is niet ok. Ik wordt positief getest op de stofwisselingsziekte HPU. Enz. Enz. Echt BIZAR!

Dus vanaf vandaag aan de Clonidine. In Amerika is dit getest bij 6 (!) mensen die dit probleem ook hebben en daar werkte het. Dus gaan we dit maar eens proberen. Weer 2 pillen er bij iedere dag. O ja .... en sinds vandaag ook een pil voor dat HPU verhaal waar ik positief op getest ben. Je zou er bijna aan wennen *LOL*.



4 opmerkingen:

  1. Zo dan, dat kan dan toch ook bijna niet goed meer voor je zijn.....zo veel pillen. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou je denken, maar toch komen er telkens weer pillen bij ......
      Letterlijk een volle (pillen) bak ;)

      Verwijderen
  2. Spannend miek! ben zo benieuwd wat het gaat doen bij je! en een pil voor HPU? ik ben nieuwsgierig (=

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop zo dat er eindelijk verbetering voor je komt.

    BeantwoordenVerwijderen