donderdag 1 november 2012

Back in town

En dan ben je weer terug in je koude, natte, maar heerlijke kikkerlandje. Na 9 dagen warm, zonnig en heerlijk Egypte best een omschakeling .... maar (veel maren) .... Wat hebben wij het heerlijk gehad! 

Heel weinig gedaan. Veel gelegen, gelezen en geslapen. Ons heerlijk laten verwennen met lekker eten en drinken. Opstaan en je bikini aandoen. Zonnebrand en boek mee en de schaduw in ;) 

Dagje op de boot, dagje aan het zwembad. Lekker uit eten en rond 21:00 uur ons bedje in. Omdat het kan. Omdat het mag en vooral .... omdat lief toe was aan een bijtankweek. 

Ik heb zelfs 3 duikjes kunnen maken deze vakantie! Op mijn manier, maar ik heb gedoken! WAUW, wat een cadeau! 

Duiken met ME is wel anders dan duiken zonder ME. Vroeger (lees ruim 3 jaar geleden) kon ik 'gewoon' mee met iedereen. Nu zat ik achterop de boot, werd mijn set aangedaan en rolde ik voorover het water in. Na de niet te diepe duik werd mijn set in het water afgedaan en aan boord getrokken door de crew. Even omschakelen, maar als ik op deze manier kan duiken .... What the hell ;D

En dan op mijn 1e duik naar ruim 3 jaar een Manta mogen zien! Pfffft. Mijn 'duikvakantie' kon niet meer stuk. 

Wel pijn na de duik in alle gewichten en spieren terwijl het allemaal drifdives waren. Voor de niet-duikers onder ons. Dit zijn duiken die je met de stroming mee doet en waarbij je dus niet hoeft te zwemmen. De boot dropt je op een bepaald punt en haalt je op als je boven bent. Maar (is ie weer), als je niets meer hoeft de rest van de dag en de dag daarna .... Who cares :D

Nu begint voor mij het grote bijkomen van de vakantie. Mijn lief is helemaal uitgerust en daar zal ik hem niet om benijden. Ik pak nu mijn rust en omring mij door mijn beste vrienden: de bank, mijn SnuggelPak, de TV en de iPad. 

En verder? Verder ga ik mij voorbereiden op de novembermaand. Een maand vol artsen en onderzoeken :( We zijn er weer :D


3 opmerkingen:

  1. Welkom thuis!

    ben zo onwijs blij voor jou dat je 3 duikjes heb kunnen maken! zijn er al 3 meer dan je dacht ;)

    lekker bijsnuggelen en tanken <3

    BeantwoordenVerwijderen