dinsdag 4 december 2012

2013 wordt mijn jaar

1 januari ga ik starten met het Epigenar Protocol. Ik ga er namelijk vanuit dat zonder beesies in mijn lijf ik mij een stuk beter moet gaan voelen en .... Niet geschoten (in dit geval behandelen) is altijd mis. 

Gisteren mijn huisarts gesproken. Hij zou eens na gaan vragen wat er van dit protocol onderzocht is. Hij zegt dat het niet gevaarlijk is om te proberen. Hij heeft er niet veel geloof in en vraagt zich af waarom ik deze zware behandeling wil gaan doen. 
Op mijn antwoord dat 'de hele dag (voor straf) op de bank liggen omdat je even wilt werken of iets leuks wil gaan doen' viel hij wel stil. Op mijn reactie dat je, als je aantoonbaar ziek bent wilt behandelen om (iets) beter te worden kon hij mij geen ongelijk geven. 

Weet je .... Het is makkelijk om adviezen te geven als je zelf niet ziek bent. Omdat mensen zich niet voor kunnen stellen hoe het is om hele dagen op de bank te liggen. Niet omdat je lui bent, maar omdat echt alles je teveel is. Zelfs een boterham voor jezelf smeren en dus eet je zo nu en dan maar niet. 

Maar goed. Terug naar het onderwerp. Ik ga het Epigenar Protocol starten op 1 januari 2013. Ik ga mijn Lyme en alle co infecties die mijn lijf bevolken aanvallen! Weg moeten ze! Misschien krijg ik mijn oude lijf weer terug. Misschien ook niet, maar een beetje terugkrijgen zou al GEWELDIG zijn! 

Ik droom dus lekker verder en als de 'Die Off' symptomen erg zijn, zal ik terwijl ik op de bank lig mij vasthouden aan 31 december 2013. De dag dat hopelijk de behandeling klaar is en ik die stomme beesies verslagen heb!


O ja .... En die ME .... Die gaat er ook nog aan!

15 opmerkingen:

  1. Ik hoop met heel mn hart dat het je gaat helpen, heel veel sterkte alvast wat dit betreft met jouw start 2013, you go girl
    Ikke nu bezig met andere 'beesies'..eerder schimmelinfectie/ candida albicans in darmen weg te krijgen. En lekker darm te helen/genezen. Energie op te bouwen en weerstand op te krikken met supplementen en probiotica. Komende maanden afw8ten, zeer spannend. Voor mij 2013 begin strak dieet, eigenlijk 3 naar 1 zien te krijgen. Daarvoor begin 2012 dietiste IPNIR voor Candidadieet, lekke darmdieet ontwikkeld door Prof. dr. Maes inclusief glutenvrij en exclusiedieet pfff. Exclusiedieet is uitgekomen uit het bloedonderzoek op voedingsintolerantie. Daar is uitgekomen, geen koemelk, joghurt, kwark, doperwten, champignons, wei. Verder nog wat uitgekomen...is even niet t meest dringende op moment.. Excuse dat ik hier nog wat over mijn behandeling meld, maar tweetruimte zo kort en heb zelf nog geen blog :)) en.....dacht.... dat jij dat nog wilde weten toch? Als je liever niet hebt,hoor ik t van je, knus en wens jou ook suc6 meis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk mag je hier ook dingen over je eigen behandeling kwijt! Klinkt als een zware weg die je moet gaan bewandelen, maar .... Iedere % verbetering is er 1. Zo probeer ik maar te denken.
      Jij ook heel veel succes en sterkte lieverd!

      Verwijderen
  2. En knallen gaat ze deze power chick!
    Ik heb er alle vertrouwen in, en je hebt het zeer zeker verdiend!

    2013 word JOU jaar!

    Knusssss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi MissMieks

    Toevallig ga ik 1 januari ook starten met het epigenar protocol. Ik zat ook al te denken; hopelijk gaat 2013 mijn jaar worden. Ik ga je volgen op je blog.
    Hopelijk gaat het wat voor ons opleveren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He .... Wat .... Ehhhhh .... Ik wil leuk schrijven, maar dat is eigenlijk niet het goede woord. Maar ..... Wel gezellig dat we samen dit gevecht aangaan en van 2013 ons jaar gaan maken! Knuffel

      Verwijderen
  4. Hopelijk kunnen we elkaar een beetje steunen in de behandeling. Ik zie er toch ook wel een beetje tegenop vanwege de kans dat ik me eerst slechter zal voelen. Ik vind het fijn dat ik kan meekijken hoe het bij jou zal gaan.
    Knuffel terug.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lijkt mij een prima plan! Ik heb net alle medicijnen in de juiste medicijnbakjes gedaan .... Heb er nu 4 staan: 1 voor voor het ontbijt, 1 voor na het ontbijt, 1 voor voor het avondeten en 1 voor na het avondeten. En dan nog de flesjes met druppels e.d. Ik ben er klaar voor! 2013 .... Kom maar op!
      Wel leuk dat we samen beginnen! Knuffel

      Verwijderen
  5. Dat doe je handig met die bakjes!
    Ik zit nu te wachten op het pakket met de medicijnen. Begin een beetje bang te worden dat hij me vergeten is. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is ook wel nodig. Het vereist een heel schema waarin je structuur aan moet brengen. Alle pillen, druppels en meer van die zooi die je in moet nemen op allerlei verwchillende tijden .... Pffffff en dan ook nog eens de medicijnen die ik normaal altijd in neem .... Zit vanaf 010113 geloof ik aan meer dan 30 medicijnen per dag :'( NIET NORMAAL! Ik hoop wel dat jij jou 'feestdoos' op tijd binnen gaat krijgen trouwens ..... Knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch nog op tijd de medicijnen gekregen dus kon gister beginnen. Niet zo lekker zoveel medicijnen op je nuchtere maag. Ook last van misselijkheid en buikpijn?
    Knuffel terug.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. FIJN! dan zijn we echt samen gestart! Ik had dus echt VRESELIJKE last van mijn darmen. Alsof er een baby in mijn buik zat die keihard liep te schoppen. Als je je hand op mijn buik legde, dan voelde je alles bewegen. En een herrie dat mijn darmen maakte .... En vol aan de plassen uit mijn billen zoals ik het noem. Hoort er dus bij? Vandaag zal ik alles wat huiveriger innemen. Kan zo de deur niet uit :(
      Sterkte meis!

      Verwijderen
  8. jemig zoveel last had ik er niet van. Arme jij! Hopelijk gaat dat dan niet nog komen. Ik had vooral veel buikpijn en misselijkheid door dat pillen op een lege maag niet erg lekker vallen bij mij. Ik had veel moeite om het binnen te houden. Vandaag ging dat ietsje beter. Wel vaak naar de wc geweest vandaag, maar geen diarree.
    Jij ook heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Even nog over het plassen uit de billen: we moeten ook wel erg veel vitamine c innemen. Toen ik zag hoeveel zei ik al: dit is een garantie voor veel naar de wc rennen. Grote kans dus dat het daar van komt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gisteren was het echt DRAMA hier. Vandaag gaat het een stuk beter. Ben wel waanzinnig moe en niet helemaal lekker, maar de echt erge darmkramoen zijn minder. Ik slik altijd al veel vitamine C. Maar inderdaad is die vitamine C poeder (sodium spul) een killer. We houden vol ;)
      Knuffel

      Verwijderen