maandag 10 december 2012

Mee willen doen

Voor dit blogje ben ik geïnspireerd door een heel lief medeschuitjegenootje .... Linda.

Zo nu en dan wil je 'gewoon' mee doen met je vriendjes en vriendinnetjes. Met het leven. Het leven dat je hebt als gezond mens. Een leven met een lade vol lepels. 
Dus ... Zo nu en dan doe je mee. Doe je dingen die voor gezonde mensen normaal zijn. Waar gezonde mensen niet over na hoeven te denken. Omdat ze veel meer lepels hebben dan die kleine voorraad die ik heb. 
Zo nu en dan verbruik ik veel te veel lepels en moet ik daar de prijs voor betalen.
En ... Zo nu en dan baal ik. 

Zoals nu. Gisteren heb ik veel te veel lepels gebruikt waardoor ik nu, zonder lepels de dag door moet komen. En dat terwijl ik eigenlijk boodschapjes moet doen, het cadeautje voor mijn broertje op moet halen en wat aan het huishouden moet doen. 
Maar ja ... zonder lepels > geen energie. 
Alle lepels verbruikt > PEM. 
En dus lig ik met mijn SnuggelPak aan te Snuggelen op mijn beste vriend; de bank. Ik moet nog aan mijn ontbijt beginnen, maar moet dat dan eerst klaar gaan maken. En daar heb ik eigenlijk een lepel voor nodig. Een lepel die ik niet heb vandaag ...

Ach ... Morgen is er weer een dag! 
Morgen zien we wel weer verder ...

Als iemand weet waar ik meer lepels kan kopen, dan houd ik mij van harte aanbevolen!


En lieve Oom Cyril .... #RIP en als u Ami of mijn moeder tegenkomt in de hemel, wilt u haar dan een dikke zoen van mij geven?


2 opmerkingen: