vrijdag 18 januari 2013

FilmpjesBlog

FilmpjesBlog

Dit filmpje duurt iets meer dan 8 minuten en geeft antwoorden op allerlei vragen rondom ME.

http://www.youtube.com/watch?v=62dsFOHOy8k

Waarom mijn darmen niet goed werken, wat PEM is, wat POTS is en waarom ik slecht tegen veel prikkels kan. 

Dit filmpje duurt 6 minuten en vind ik duidelijk, maar ook heftig. Zo zie je een 11 jarig jongetje dat ME heeft en bedgebonden is, maar ook een man die precies de spijker op zijn kop slaat als hij uitlegt met wat voor vermoeidheid je dagelijks te maken hebt.

http://www.youtube.com/watch?v=itN8EgOUGRQ

Als je geïnteresseerd bent in ME het kijken waard. Of je er vrolijk van wordt is vers 2, maar .... Je weet weer meer over ME als je deze filmpjes bekeken heb!

Binnenkort volgt weer een blog over mijn Epigenar avonturen! 
Vandaag een iets te zware dag gehad. Fydio, huisarts en 1 uur bij de apotheek gezeten. Ik kan er weer 3 maanden tegenaan ;) Grote zak met snoepjes. Klinkt vriendelijker dan medicijnen. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten