woensdag 6 maart 2013

Levend Stratego


Iets met levend Stratego voor die basisplek.
Wat heeft het spelen van levend Stratego voor een basisplek mij tot nu toe opgeleverd? 
Behalve een hele trits aan ontstoken vaten?

21 dagen heb ik mijn poppetjes verplaatst op zoek naar de maarschalken van de Lyme, Bartonella en die andere 4 co infecties die mijn lijf bevolken.
21 dagen heb ik mij onderworpen aan infusen, ontstoken vaten en venflons die ontplofte in mijn vaten, ritjes naar de Spoedeisende Hulp en ontstekingen met een formaat tennisbal.
21 dagen lang heb ik geknokt voor die plek in het basisteam die we ‘De Maatschappij’ noemen.
21 dagen heb ik vanaf de reservebank toe zitten kijken en zo nu en dan even mee kunnen doen met ‘Het Leven’.
21 dagen …..

De 1e week merkte ik nog helemaal niets.
De 2e week merkte ik en vooral mijn lief een verbetering. Ik was helderder en leek meer energie te hebben.
De 3e week sloeg de vermoeidheid toe en was ik al het gefrut aan en in mijn lijf zat.

Ik ben er nog niet.
Ik mag nog 2 maanden poppetjes verzetten op zoek naar de maarschalken van de Lyme, Bartonella en die andere 4 co infecties die mijn lijf bevolken.
Nog 2 maanden door aan de AB.
Nog 2 maanden knokken voor die %-en die ik hoop te winnen.

Ik speel dus nog even door en hoop die maarschalken een voor een kapot te maken en om te laten vallen in het speelbord dat mijn lichaam heet en de vaandels van Lyme, Bartonella en die andere co’s te overwinnen.

Mijn ME houd ik, dat weet ik. Maar als ik die stomme beesies nou eens uit mijn lijf zou krijgen? Wat zou ik dan gewonnen hebben?

En dus knokken we nog ‘even’ door! En verzet ik weer een poppetje op het speelbord.
AANVALLUH!



8 opmerkingen: