dinsdag 19 maart 2013

Wat als .....


De behandeling erger lijkt te zijn dan de kwaal?

Zoals jullie weten speel ik nu alweer ruim twee maanden levend stratego.
Wordt ik al ruim 2 maanden volgepompt met AB om de maarschalken van mijn Lyme, Bartonella en die andere co infecties een voor een om te leggen. En gisteren kreeg ik het goede nieuws dat ik minimaal tot half juni door mag gaan met slikken.

Maar ….
Wat als de behandeling erger blijkt te zijn dan de kwaal?
Wat als de bijwerkingen van de AB, het herxen en de vermoeidheid die ik ervaar erger en erger worden?
Wat als ik het gevoel heb dat ik nu echt op de reservebank lig en de kracht niet heb om die maarschalken om te gooien?
Wat als ik als een dolle met mijn spion tegen die maarschalk aan sta te duwen, maar mijn spion geen kracht meer in zich heeft om hem ook daadwerkelijk om te leggen?
Wat als mijn zes bommen zich tegen mij keren en alles in mijn lijf overhoop gooien?
Wat als mijn mineur niets uit kan richten tegen de bommen van de tegenstander en deze dus vol in mijn gezicht ontploffen?
Wat als de speelduur die op de doos aangegeven wordt (10 – 70 minuten) maanden en maanden gaat worden?

Wat dan?
In mijn geval:
* Zet ik mijn tanden op elkaar, slik mijn frustraties weg en neem braaf mijn o zo gehate AB in.
* Lucht ik dan mijn hart op Facebook en in dit blog en laat me oppeppen en verwarmen door de lieve reacties die ik krijg.
* Sta ik mijzelf toe om vandaag een baaldag te hebben, als deze vanavond maar weer over is.

Dus ga ik (in mijn geval figuurlijk):
De paden op, de lanen in,
vooruit met flinke pas.



6 opmerkingen:

  1. Komop wijffie volhouden
    Je kan t
    Morgen is er weer één dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Kanjer!
      Ga zo heerlijk mijn voorverwarmde bedje in en inderdaad .... Morgen is er weer een dag.
      Knus

      Verwijderen
  2. Jij heb alle recht op een baaldag!
    wat een rottige beestjes heb je toch in je lijf... Maar ze gaan het niet winnen, gewoon NIET! Want ze zijn niet sterker dan jij.

    Dikke knuss!

    P.s. morgen hopelijk een betere, maar sowieso een nieuwe dag =)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lieverd!
      En ja .... Gelukkig is er morgen een nieuwe dag en ik reken op een niet-baaldag.
      Knuffie

      Verwijderen
  3. Sterkte, Annemiek! Ook dit zal je wel overwinnen!

    BeantwoordenVerwijderen