donderdag 24 maart 2016

RevaliDinges week 14

Het einde komt in zicht.
Ik kan de finish bijna aanraken.
6 April is mijn laatste RevaliDingesDag!

Maar goed ….. Week 14:
Deze week stond er drie dagen vol met sport ingepland en dan gezellig de dinsdag, woensdag en donderdag in de ochtend beginnen. Tuurlijk!

Gelukkig had ik dinsdag evaluatie en heb ik samen met mijn CV (client verantwoordelijke) het schema om zitten gooien. Dat mijn schema vol staat met sportsessies, daar kunnen we niet veel aan veranderen <De RevaliDingesTrein rijdt zijn traject>, maar hoe dit in te delen dus wel. 

Outdoor wordt als sinds ik gestart ben en na één sessie meteen met een hielspoor loop, indoor en de sessies één op één met de fysio worden, in mijn geval, als indoor gezien waardoor ik zo nu en dan maar voor één uurtje heen en weer rijd in mijn LevenswegAutootje. No problem. 

Indoor betekent voor mij 45 minuten op een bal zitten. Dat weten de meesten nu wel en ik zie ze jaloers kijken terwijl zij in marteltuigen hangen om oefeningen te doen. 

Geen spannend weekje dus. 
Wel een inspannend weekje. 

Nog 2 weken en ik ben klaar! Heb er geen %-en mee gewonnen. Met dit traject, maar ben mij wel bewuster van mijn beperkingen en van het feit dat ik mijzelf toch wel vaak schade toebreng door door mijn grenzen te gaan. Niet dat ik die grenzen aanvoel, maar goed.

Of ik dit gedrag ga veranderen?
Ik vrees het niet. Vind het te leuk en te belangrijk om de dingen te doen die ik doe.  

Verder leer ik sommige mechanische problemen die het hebben van ME en Lyme met zich meebrengen te gaan voelen. Ik kan alles prima uitleggen, maar doorvoelen? 

Of ik dit vanaf nu ga doorvoelen?
Ik vrees het niet. Vind het te leuk en te belangrijk om de dingen te doen die ik doe.  


Om heel eerlijk te zijn zal ik blij zijn als het 7 april is en ik weer lekker niet bezig hoef te zijn met wat ik niet kan. En het vooral niet te moeten doorvoelen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten