woensdag 21 maart 2012

LiezenEllende

*Vieze lieze was haar bijnaam in de stad omdat ze altijd van die rare kwalen had ....* Een liedje van Robert Long dat nu telkens in mijn hoofd zit. Vooral nu mijn andere lies ontstoken is. 


Even terug naar het begin. Ik heb altijd ontstekingen in mijn liezen gehad ..... Hidradenitis heet dat met een mooi woord. Mijn lijf was alleen sterk genoeg om deze zelf te bevechten. En dus kwamen en gingen ze. 


Tot ik ME kreeg en, zoals nu in een drukke periode zit. Voor mij druk dan he :) Mijn lies ging vaker ontsteken en ik had vele antibiotaica-kuren nodig om de ontsteking kwijt te raken. Nadat ik 2 maanden - 2 dagen aan de antibiotica gezeten had was mijn HA het zat. Dus naar de chirurg.


Deze staat wat huivering tegen opereren omdat ik zo weinig weerstand heb, dus na 2 consulten, waarvan de laatste 10 dagen geleden werd ik naar huis gestuurd met een aantal tips. Helemaal omdat mijn linkerlies toen mooi rustig was zoals ze het noemde. 


Sinds gisteren is het weer bal, alleen nu is het mijn rechterlies. Dikke vette ontsteking die dik vet pijn doet. Soms haat ik dit lijf echt en vandaag is zo'n dag. Bleh. 


Dus morgen weer naar mijn HA en ...... Geen idee wat het nu gaat worden.


Gelukkig gebeuren er ook zat leuke dingen in mijn leven. 20 en 21 april verhuizen wij naar ons #HuisjeInHetBos. De tuin is af en fantastisch zo in de lente! Eigenlijk zou ik willen dat het 22 april was. Dan woon ik samen met mijn lief in het paradijs! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten