woensdag 28 maart 2012

ME op TV

Gisteren besteedde 5op2 aandacht aan ME. Wij als MEers zijn altijd een beetje zenuwachtig als dat gebeurt, want je weet nooit van tevoren hoe ME neergezet wordt. 






Als psychische ziekte .... Of dat het hetzelfde is als CVS .... Dat CGT (Cognitieve GedragsTherapie) DE oplossing is en genezing biedt .... enz. 


Ik vol spanning voor de buis .... Wat een uitzending! Eerlijk en onderbouwd. ME was de enige naam die ze in de mond namen. En Myalgische Encefalomyelitis natuurlijk :)


Ik was er echt helemaal vol van! 


De link ..... Ik hoop dat ie werkt:
http://www.hebikietsgemist.nl/aflevering/97536/nederland-2/5op2/aflevering-van-dinsdag-27-maart-2012.html


En anders even copy en paste! Of even Googlen. 
5op2 van 27 maart. 


En nu ga ik weer verder met het OpenHuizenDag klaarmaken van onze Casa. 
Fijne dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten