maandag 20 augustus 2012

Bijzondere ontmoetingen

'Mijn ME' maakt dat is zo nu en dan mensen ontmoet die ik anders nooit tegen was gekomen. Mensen die ik ken via Twitter. Medeschuitjegenoten die precies weten hoe ik mij zo nu en dan voel. Mensen met wie ik gezellig, op afstand samen op de bank lig. Mensen die begrijpen dat het soms frustrerend is om na het doen van iets leuks straf te krijgen. Omdat zij dit ook kennen. Dus soms hebben we samen straf en slepen we elkaar door de straf heen. Plat op de bank, iPad in de hand. Gewoon gezellig kletsen, serieuze gesprekken, lachen om foto's of verhalen van elkaar, elkaar een hart onder de riem steken omdat ook dat wel eens nodig is. 

Maar ... Ik had het over ontmoetingen. Live ontmoetingen met mensen waar je al veel mee 'gesproken' en gedeeld hebt via Twitter of FaceBook, of allebei. 

Zo heb ik al live mogen MEeten met Anouk, Jolanda, Linda, Norma, Sandra en Roy en John. Behalve Roy, stuk voor stuk mensen die ook kampen met ME. Maar ook ... Stuk voor stuk mensen die positief in het leven staan. Die genieten van het leven en, net als ik, het leven leven met een beperking. Met ME dus. 

Het is en blijft fijn om met medeschuitjegenoten te kunnen praten over onder andere het hebben van ME. Maar vooral om een gezicht te hebben bij de mensen met wie je zo vaak zit te 'kletsen' op Twitter. 

Ik zou best een rondje Nederland willen doen om iedereen met wie ik een bijzonder TwitterContact heb te ontmoeten, maar ..... Daar heb ik de energie niet voor ;)

En nu niet denken dat als je geen ME hebt en je mijn vriendje of dinnetje bent je minder belangrijk / leuk / lief / gezellig / .... (zelf invullen) bent. Ik ben een rijk mens met alle lieve mensen om mij heen! Besef me alleen dat deze ontmoetingen doordat ik ME heb, een extra dimensie aan mijn leven geeft. En ook dat is mooi om te beseffen!

Lieve mensen met en zonder ME. Jullie maken mijn leven tot een leven met een gouden randje. Dank daarvoor!


    

8 opmerkingen:

  1. Jij bent een kanjer! Moeten gauw weer is af spreken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoor wie het zegt .... Jij bent de kanjer hoor ;) En ja ... Ik kom zeker snel jou kant weer op! Helemaal gezellig. Kus wijffie

      Verwijderen
  2. Ben ik helemaal met je eens! #goudenrandje
    Het leven is mooier mét jullie, en het maakt de slechte dagen zoveel lichter =)

    Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Dank je wel lieverd! Had FarmVille er ook in moeten noemen bedenk ik me nu. Whahahahahahahaha. Knuffel

      Verwijderen