maandag 13 augustus 2012

Door de bomen het bos niet meer kunnen zien

Soms zijn er van die dagen dat je door de bomen het bos echt niet meer kan zien. Dat er zo veel dingen gebeuren dat je even niet meer weet waar je moet beginnen en dat je NU alles wilt weten. Met 100% zekerheid graag. 



Dit gaat over testuitslagen uit Duitsland die niet best zijn. 

Ik ga er nog niet te veel over uitweiden, want ik wil eerst 100% zekerheid. Maar dat mijn wereld weer even om aan het draaien is, is een feit.

Dus puzzel ik verder, praat ik met artsen in Nederland en in het buitenland en ben op zoek naar de 100% zekerheid. Zodra ik die heb, lezen jullie het allemaal, want zoals een lief dinnetje van mij schreef vandaag: "Samen staan we sterk en ook hierin is communicatie een grote sleutel." 

En dan blijk ik ook nog eens haar inspiratie geweest te zijn ;) 

Hier een deel uit haar SUPERblog, te vinden op 
http://me-lindasblog.blogspot.nl/2012/08/zomer-op-mijn-roze-wolk.html

Ook rommelt het wat in ME land, opschuddingen uit onverwachte hoek.
Regelmatig laten mensen nieuwe testen doen en daar komen hele verrassende en enge dingen uit.
Eng omdat we niet precies weten wat het is.
Eng omdat we niet weten hoe we het kunnen behandelen zonder er doodziek van te worden.
Ik ben blij met ontwikkelingen, want stilstaan is achteruitgaan.
Maar dit vind ik eng, en bizar.
Daarom wil ik via deze weg de bikkels bedanken die dit nieuwe wiel -weliswaar niet uitgevonden hebben- maar wel zichtbaar hebben gemaakt.
En ik ben benieuwd welke weg wij met zijn allen in slaan.
Samen staan we sterk en ook hierin is communicatie een grote sleutel.

Wordt dus weer vervolgd ....

Het goede nieuws van de dag: Ik mag van de artsen een duikje maken op een goede dag! En daar ben ik echt verschrikkelijk blij mee! 




4 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch een schat!

    En wat wil ik graag een paar bomen voor je omzagen zodat jij je zicht weer terug hebt.
    Wachten, wachten, wachten..
    En laat het allemaal -alsjeblieft- de moeite waard zijn.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik reageer even alleen op het duiken denk ik. HELEMAAL GAAF!!!!! Mag ik dan ook een keer een duikje met je maken? =D Ik hoop dat je heeeel veel goede dagen hebt!! kus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja .... ben helemaal blij en Bar nog meer ;) En als we een keer ergens samen zijn waar het warm en helder water is .... You're my buddy!
      Dank je wel lieverd!
      Knuffie

      Verwijderen