vrijdag 17 augustus 2012

Geen goede combinatie

De warmte en Miek .... Geen goede combinatie!



Wat een drama, die hete dagen in Nederland. Voel me echt SHIT en dan druk ik mij nog voorzichtig uit. 
Mis mijn Carnitene ook heel erg. Ik zat aan 10 x 330 mg per dag en verhip. Ik merkte dat ik sneller herstelde van mijn 'enorme' inspanningen. Boodschapjes doen, telefoontje plegen, de deur uit gaan, enz. Je kent het wel ;) 
Die mag ik sinds maandag (voor mij een echte ziekendag door mijn contact met 4 <!> artsen) niet meer slikken. Ik heb de cardio echt moeten beloven dat ik ze niet meer in zou nemen omdat mijn darmen echt helemaal op hol sloegen van dat spul. Ik durfde zo nu en dan de deur echt niet uit. Aan de andere kant voelde ik mij beter, dus ik wilde wel door .... 
Nu aanstaande donderdag maar aan hem vragen wat te doen, want mijn darmen zijn nu een stuk rustiger, maar ik voel me een heel stuk slechter :(
Bummer dus!
Maar goed ... we gaan dit weekend uitzitten en ik hoop dat het vanaf maandag een graadje of 20 wordt.
Dan is Miek weer een stuk blijer denk ik!

2 opmerkingen:

  1. Wat is dat toch lastig. Heb je iets dat goed is voor het één, is het slecht voor het ander. Kiezen uit twee kwaden lijkt het wel.
    En wat de hitte betreft: Sterkte en hug x.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lieverd! En ja ... de keuze is echt balen. Ik had willen kiezen voor de Canitene en dan maar heel veel last van mijn darmen, maar ja ... Dat wordt dus verboden. Donderdag zie ik V weer en ga ik het er met hem nog eens over hebben ;)

      Verwijderen