dinsdag 19 februari 2013

Iets met Antibiotica-infusen en een lappenmand


Iets met Antibiotica-infusen en een lappenmand

Iedere dag wordt ik volgepompt met Antibiotica.
Iedere dag ben ik benieuwd naar wat de bijwerkingen zullen zijn.
Iedere dag zit ik om 14:00 uur klaar om het zorgteam te verwelkomen.
Iedere dag probeer ik een ander thema te verzinnen voor mijn zakje AB.
Iedere dag word ik schoongespoeld en aan een infuus gehangen.
Iedere dag klim ik op de bank om het zakje aan het raam te binden.
Iedere dag hoop ik dat de AB zijn of haar werk zal doen.
Iedere dag erger ik mij aan de infuusnaald in mijn linkerpols.
Iedere dag doe ik te veel met mijn linkerarm waardoor deze ’s avonds in de fik staat.
Iedere dag neem ik mij voor om die arm rust te geven.
Iedere dag mislukt dit.
Iedere dag ben ik in de weer met limoensap om herxen te verminderen / voorkomen.
Iedere dag ben ik dankbaar dat er een arts rondloopt die mij wil helpen.
Iedere dag ben ik dankbaar voor alle mensen die met mij meeleven.
Iedere dag kom ik weer een dag dichterbij dag 21. De dag dat ik klaar ben.

De ene dag is het inlopen appeltje eitje,

De andere dag brandt het inlopen als de hel.

De dagen 4 en 5 waren geen pretje. Een dikke vette ontsteking in mijn lies zorgde voor veel pijn. Heel veel pijn.







Vandaag dag 6. Een nieuwe dag, maar ook de dag die mij weer dichter bij dag 21 brengt. 











17 opmerkingen:

  1. Gadsie meid, ik hoop dat het allemaal snel resultaat gaat opleveren
    Lieve groeten van Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  2. #bewondering!!! Leef met je mee :-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bewondering hoef je niet te hebben hoor MarJan .... Lief van jou!

      Verwijderen
  3. Iedere dag ben ik weer blij om jou voorbij te zien komen op internet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pff heftig zeg! ! Maar vechten doen we, nouja we Ik sta achter je om je aan te moedigen x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. YOU CAN DO IT! YEAH YOU GO GIRL! =P Dood aan die beestjes enzo.. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry hoor Sjelle en Robine, maar ik moet alle reactie goedkeuren voor ze gepubliceerd worden en die van jullie deed ie dubbel, dus een versie verwijderd ;)

    BeantwoordenVerwijderen