dinsdag 5 februari 2013

Levend stratego voor een basisplek


Wat leef ik toch in een belachelijk dom land! Chronische Lyme en het hebben van co infecties bestaat niet in Nederland en dus mogen (!) artsen ons niet behandelen.

Zoals jullie weten heb ik in Duitsland bij 2 laboratoria mijn bloed laten testen en ja hoor … Miek heeft Lyme, Bartonella en nog 4 co infecties in haar bloed. Maar … dat bestaat dus niet in Nederland. Dat mijn ontstekingswaarden in mijn bloed altijd te hoog zijn is een gegeven waar ze zelfs hier niet omheen kunnen, maar waardoor dat dan komt ‘kunnen we niet vinden mevrouw’.

Echt. Ik kan hier zo boos over worden!

En omdat je aantoonbaar ziek bent, ga je dus op zoek naar een behandeling. Een behandeling die bij jou past. Maar … Omdat Lyme en de rest van de beesies die mijn lijf chronisch bevolken niet bestaan, word je binnen het reguliere circuit niet geholpen. Sterker nog: Ze mogen je niet helpen.

De keuze is dan:
Of je voor veel geld vol laten pompen met AB
Of je voor veel geld vol laten proppen met pillen, druppels, poeders.

Maar ….. Soms heb je mazzel. Soms loop je tegen iemand aan die je wel wilt helpen.  Iemand die zijn of haar kop uit wil steken om je te helpen. En zo iemand heb ik gevonden.

Ik loop al tijden rond met een gevoel dat ik AB wil combineren met het Epigenar Protocol. Dat ik beide behandelingen wil combineren tot mijn behandeling. En dat gaat nu dus lukken!

Binnen 2 weken ga ik 3 weken lang, iedere dag aan een AB infuus hangen (ook in de weekenden dus). Daarna ga ik 1 maand orale AB nemen en de maand daarna ga ik de orale AB combineren met het Epigenar Protocol. Omdat ik dat wil en omdat ik artsen om mij heen heb die naar mijn gevoel willen luisteren. Hoe bijzonder is dat!

Een soort van Levend Stratego waarbij ik alle bommen 1 voor 1 onschadelijk hoop te gaan maken dus ;)

Je kan van de kosten die je moet betalen een leuk autootje kopen, maar …. Die heb ik al en mijn gezondheid of een beter gezondheid is mij wel een auto waard. Gelukkig ben ik in de positie dat ik het kan betalen. Alle testen en behandelingen.

2013 wordt het jaar waarin ik alle beesies in  mijn lijf kapot ga maken en weg ga jagen. 2013 wordt hopelijk het jaar waarin ik veel %-en ga winnen.
2013 wordt een zwaar jaar,  want 2 zware behandelingen combineren is niet niks, maar
in 2013 hoop ik dat aan te kunnen omdat ik weet waar ik het voor doe!

Voor een basisplek in het leven in plaats van de een vaste plek op de reservebank zoals Linda dat zo mooi zegt!

Dus 2014 …. Maak je borst maar nat! ;)

En lukt het niet; Heb ik het in ieder geval geprobeerd!

4 opmerkingen:

  1. Kill them all!!! Heel veel sterkte en succes!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Knuff
      Heb jij ze al gekilled? Met andere woorden: Hoe gaat het met jou?
      X

      Verwijderen
  2. Mijn vraag dus al beantwoord!!! Heel veel succes, sterkte en ik ben er voor je als je even je ei kwijt wil omdat je even in het zware circuit of de rollercoaster! XXX

    BeantwoordenVerwijderen